Lite från veckan

- Kameran slank ner i min väska denna dag, resultatet av det blev massor knäppa bilder.









-På fredagskvällen va jag och Pernilla på bio. Vi såg Remember me, jätte bra verkligen! Sen sov jag hos Pernilla.
Dagen där på vaknade vi runt 11, eller rättare sagt jag vaknade innan men pernilla är segast på morgonen! Sen gjorde vi oss i ordning men fick stressa som vanligt! Undra varför det alltid blir så för oss? Hur som helst så åkte vi in till stan där vi mötte upp Ankie. Vi gick och kollade lite (Pernilla köpte), sen gick vi och åt iväntan på att Eric skulle komma.




Efter den nyttiga måltiden gick vi ner och såg hur måmga som hade tryckt ihop sig för att få se Eric.
Men vi trängde oss igenom alla!

snyyyygg


Vi och alla småbarn, uhj uhj!


Kommentarer
Postat av: pillan

alltså herregud.. så jävla snygg jag är! blir chockad. Varför är jag inte modell? Jag är som gjord för det

2010-03-29 @ 21:55:44
URL: http://andrajuni.blogg.se/
Postat av: pernilla

sv; klarrrrttttttt

2010-03-30 @ 12:50:37
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0