Torsdag

Nu har det gått 4 dagar sen jag skrev igen..hmm, dagarna går för fort för att hinna med att skriva här. Försöker få en bra rytm i min vardag. Gå och lägga mig skapligt och allt sånt. Har lyckat ganska så bra måste jag säga!

Dagen har varit helt okej, började med att vi spelade squash. Sen hade vi håltimme så Freja, Sandra och jag gick och käkade mat. Pizzabuffe på mokka, goooooot!
Sen hade vi matte då våran lärare visade och berättade om hans avsågade finger, det gjorde ont i varenda fingen på min hand vill jag lova!

Nu på kvällen har jag varit och kollat på en för usel handbollsmatch i sporthallen. Dock va mitt sällskap mycket bättre! Det va ett jädra bra tag sen jag såg Malle kalle så det vi riktigt trevligt, även fast det inte blir några längre stunder som vi ses! Men vi gick och snackade på vägen hem till tösen och sen kom fader och plockade upp mig.

Nu sitter jag och tragglar med datarapporten som ska vara klar tills imorgon, så Freja och jag ska göra den under lunchen imorgon! Planerarna!

Imorgon är det FREDAG! Det är som musik i mina öron! Då blir det bio med Pernilla. Remember me, det blir kanoners!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0