Söndagskväll

I lördags kväll vart det en lugn kväll hemma hos Mathilda med Ankie och Curre. Vi lagade wook (sjukt stark vart den, och Mathilda tänkte hälla i sambal oelek med!) Sen kollade vi på körslaget och Mathilda visade en film och lite bilder från deras brunbytid! Så söta alla va!
Idag vaknade jag av att min mamma satt och spelade kort och plingar på datorn! Men jag gick upp och åt lite sen åkte jag till samlingen. Borta match i Finspång, sista seriematchen. Vi förlora tyvärr med 3 bollar men jag gjorde ett mål och det var bra för mig. Fick även en "skinkkaka" som gör ganska så ont just nu.
Sen när jag kom hem så åt jag lite och tänka att fan i mig, nu ska jag läsa klart den där dumma engelska boken, meeen som sagt så har jag inte ens kollat på den. Så det är vad jag ska göra nu! SOLONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0