let the sun shine







Måste bara börja med att säga, vilket sjuukt underbart väder det va igår! Jag njöt verkligen när jag gick in till stan! Köpte en smoothie (mango mainia) både till mig och mammsen. Herregud vilken underbar dotter jag är då!

Denna dag har varit riktigt bra. Alla har varit på bra humör och har skrattat flera gånger idag. Vi fick sluta vid 2 och då gick Freja och jag till stan och hämtade upp mina nya skor som jag lagt undan. Självfallet vart det att kolla runt lite med och båda köpte sig varsitt linne och ett par solglasögon. Härligt, är så pepp på sommar nu! Vet precis vad jag vill ha för kläder och allt. Mitt problem är bara pengar.

Dagens lite roliga, lite pinsama och lite dumma; Jag och Freja sitter på bussen och jag får syn på en jag vet som ser förjäklig ut. Jag pekar och säger: Freja kolla han i lila kepsen, han är skitäcklig! Då vänder det sig en kille med en blå keps mot mig och frågar om jag snackar om honom! Akward!! Sen sitter han och kollar på mig hela tiden och sen säger han något mer men jag uppfattade aldrig vad han sa. Sen när vi går av bussen i stan så går han bakom oss och säger ohw fain as! Dumma unge...plus att han va något år yngre än oss med. Dagens ungdom.

Kommentarer
Postat av: Freja

talk to the hand paulina :) hahah

2010-03-31 @ 21:55:25
URL: http://frejajohansson.blogg.se/
Postat av: malin

hello sexii !

2010-03-31 @ 22:11:02
URL: http://svenskdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0