hey fool

ÅH HÄRLIGA FREDAG! Happy day och allt det där.
Har varit i skolan i ca 2 timmar idag. Värd dag? Njaa, det ända som gjorde denna dag värd va när Sandra och jag var och åt. Riktigt fint.

Sen har jag varit hemma och även varit på träningen. Gick uselt för mig igen. Fattar inte varför det aldrig kan gå bra!

Nu sitter jag och funderar starkt på att stänga av datorn och sen sova, för mina ögon svider och har igentligen ingen lust att skriva här. Vill få en ny kick här med massor bilder och bättre uppdatering. Men den dagen kommer nog?

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Freja

höddedudu! uppdatera din blogg kvinna!

2010-03-18 @ 21:56:01
URL: http://frejajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0