we are going down

Vaknade tio i elva i morse. Så himla SKÖNT det var att sova ut.
Hade planerat att bättra på min bränna idag men det känns ju lite ovärt att lägga sig ute i 15 graders kyla när det är moln över hela himlen. Trooor inte att det tar idag..
Jag kommer fasen vara blek tills skolan börjar!!

Sen har jag även klarat av en vecka på jobbet och det känns faktiskt ganska skönt. Bara tre veckor kvar lixom, men jag jobbar hellre än att gå i skolan känner jag. Jag har ju iaf ett liv efter jobbet vilket man knappast kommer att ha efter skolan.


En vecka själv i farmors lägenhet med goisarna ser ut lite såhär;


Vi lagade mat. Efter mycket om och men vart det klart men då va ingen specellt hungrig..Men det vart gott och vasen va bra vi är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0