tröööööööött!

Sov helt ensam i farmors lägenhet igår natt. Lite läskigt med alla konstiga ljud, det knaka i golvet och lite sånt. Men jag klara det! Sen i morse skulle jag tvätta håret och jag fattar inte hennes dusch! Har stått och klurat i tre dagar men hittar inga knappar eller spakar så att det byter från kranen till slangen. Så jag fick helt enkelt skölja det i handfatet....är jag sämst eller är jag sämst? Aja sen kom Anki hit och löser min gåta på 30 sekunder. Då kände jag mig ännu sämre...

Men nu har Anki och jag varit och handlat. Vuxenpoeng till oss och det sved att lägga alla mina pengar på mat meen sånt som löser sig sen. Ska även ta och käka ute ikväll och sen kolla om det är något att ha med utebion, ser lite mulet ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0