nattinatt

Nu är jag hemma igen! Åkte ju till Halmstad med Anki & Pernilla i torsdags morse. Var tvungen att gå upp klockan 05.15! Vi bussade totalt i ca 6 timmar. Fast det gick helt okej. Vi har bott hos Ankis kusin och hennes pojkvän som bor i en urfin lägenhet i stan. Så jaa mina dagar i Halmstad har varit sjukt bra med fint väder och mina fina vänner.

Igår kom Anki och jag hem från Halmstad. Perilla åkte till Strömstad två dagar innan. Efter 4½ timmes bussfärd i över 30 grader på en buss utan ac och med en gnällig tant och en förståndshandikappad som satt och skrek i telefonen så var vi framme i Linköping. Jag åkte direkt till Malin där senare Anki och Mathilda kom. Kvällen vart hejkonbejkon men det var kul! Fick mig många skratt måste hag säga!

Nu tänkte jag slänga in lite bilder, men det funkar naturligtvis inte så får bli imorgon bitti eller på söndag kväll för imorgon åker jag till Stockholm och stannar där några dagar. Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0