Back too school..

Just nu sitter jag i skolan och har svenska. Vi ska skriva en saga. Jag funderar på om jag ska skriva om Sandra, Freja och Olivia? Fast som andra karaktärer. Men jag får se. Har ingen lust att skriva något nu, vill bara hem och sova. MMM MMM!

Gårdagen spenderades hos Malin. Vi testade strumpbyxor..på huvudet och jaa..? Behöver jag säga mer om det. Senare kom även Curre och Hanna ett slag. Sen åkte jag hem med Malins sportbag, två tjocktröjor och en t-shirt! TAACK! Och som alltid när jag har något nytt så måste jag prova det, så jag satt hela kvällen i en av tjocktröjorna och kollade på en annan del av Köping (<333) och sen blåsningen!  


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe, spännande men en saga om oss ^^ hehe

2010-01-25 @ 18:27:58
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0