youcam


   
big mama?



Idag har jag varit runt på hela stan och kollat efter sommarjobb. Resultat, naada!
Alla sa att de redan hade folk till i sommar, förutom typ tre affärer.
Sen vid lunch träffade jag Sandra och vi gick till Olivia. Vi fixade med projektarbetet om hårtänger.
Vi testade ång-plattången, en vanlig locktång och I Curl. I Curl är största bluffen! Jag ger er ett gott råd när jag säger; köp den INTE!
Annars har det inte hänt så mycket.
Jag satt och tänkte lite nyss och kom fram till att dagens föda har varit FIKA! Massor av fika..Bra jobbat Paulina. Bullar, muffins, kex...Skämmas borde jag göra. Resultatet av det vart just nu ganska så ont i magen. Så nu ska jah sluta tönta mig i youcamen och stänga av datorn och sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söötnooos dååå :D

2010-02-26 @ 14:22:27
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0