men bara när du inte hör, vågar jag säga så

Godkväll.

Det är en måndags kväll, sportlov och jag sitter redo att gå och lägga mig. VAD HÄNDER MED MIG?!

Lite uppdatering igen...

Fredagen; hem till Mathilda Falk med några för att äta och spela spel. Riktigt trevlig!  

Lördagen; tog det lugnt hemma och kollade på melodifestivalen, autsch.

Söndagen; kommer inte ihåg vad jag gjorde.

Måndag; Vart med Pernilla nästan hela dagen. Vi åt rally tårta och sen gjorde Pernilla så att vi var tvugna att springa till bussen så jag nästan halkade. Det tyckte hon va jätte kul, bara lite skadeglad? MM bara lite.
Sen gymmade vi, WEEHJ på mig!

Nu sitter jag och snackar skit, bostavligen talat, med perilla. Den kvinnan!

Kissmuss på dagen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0