Hej i mitt vinterland

Vilken dag! Började med att bilen inte kom ut ur garaget så Richard och jag fick putta på tills den kom ut. Så klart så ställde jag mig framför avgasröret så jag tog en nypa frisk avgasluft. JAMMI!
Skolan va som vanligt, seg och inte så rolig. Åkte hem vid 16.30 och gick på en PROPPFULL buss. Chauffören kunde knappt stänga dörrarna och jag stog lutad mot framrutan av bussen. Lyckat! Så jag gick av några hållplatser innan så det skulle bli lite mindre folk på bussen. Annars har det inte hänt mycket idag. Är hur trött som helst! Somnade i badkaret och vaknade av att jag svettades..?! Lite för varmt vatten kanske?

Igentligen borde jag göra uppgifterna vi fick tills imorgon, jag ska göra dom men inte riktigt nu.

Dagens tragiska; tågolyckan i Linghem, hemskt!
Dagens konstiga/dumma; Ica Maxi stormarknad i Linköping, bombhotat? Lyckat

Kommentarer
Postat av: Freja

tågolyckan är sjukt tragiskt!

2010-02-01 @ 20:16:06
URL: http://frejajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0