for old times sake

Fasen för mina skor som aldrig kommer.
Fasen för mig för att jag inte har något fint att ta på mig imorn.
Fasen för att jag ingentligen har massa saker i min garderob men jag vill ju klaga.
Fasen för att jag vaknade och vart för en kort sekund nervös när halva mitt hår inte satt på huvudet.
Fasen för att jag har lite beslutsångest.
Fasen för att jag just gjort dagens roligaste inlägg. 



sen så satt jag och kollade igenom bilder och hamnade på de kära gamla "ego bilderna" och..man måste jag ta och säga att än sålänge så är man ju ganska glad att man blir äldre och ändrar utséende där efter!

1&2 = högstadiet(8:an)    3 = högstadiet (9:an)   4 = gymnasiet (början av år 1)   5 = gymnasiet (sommaren mellan 1:an och 2:an)    6 = jutt nu, alltså gymnasiet (år 2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0