Utkast: Dec. 24, 2010

God jul alla kanske man ska ta och säga då.
Sitter här i soffan som en och annan överjäst julegris. Har kollar på Alice i underlandet (den nya) och nu är der det Pirates of the Carabbean. För en gångs skull bra på tv. Kanske borde vara julafton varje dag? Bara för att få se på tv..?

Annars så har ju dagen varit bra, julafton känns inte som det gjorde förr kan man ju säga men det har varit trevligt. Dagen började lite konstigt med att vattnet frös och att min farbror körde i diket med lille farmor i bilen. Så typ en timme försent blev det mat och då var maten lite hård och kall. Alltid ska det vara något. Sen kördes det lite julhasard och ah min tur i spel har tagit slut, tuff shit!

Men sen körde familjen en egen julklappsutdelning och då fick jag en bra bok och typ som sing star fast till wii! Awsome! Och på morgonen fick jag ett underställ i julisstrumpan och en tidning och MARSIPANGRISAR och TOMTAR. Gutt. Så imorgon ska jag ut och gå i mina nya grejer-
Men nu ska jag läsa i min tidning som jag fick i morse. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0