rea är som musik i mina öron

Detta har jag längtat efter! Att fynda på rean!
Gick upp med tuppen i morse, gjorde mig i ordning, hämtade upp Anki, for in till stan.
Och så började vi knalla runt lite. Det var inte så mycket folk till en början vilket var riktigt skönt meen..efter någon timme var det långa och trånga köer överallt! Det är dock nackdelen med det. Att man får panik på att behöva buffas och köa nästan HELA tiden. Men helt klart värt det.

Efter ungefär 4 timmar på stan gick Anki och jag med trasiga fötter mot rece. Eller snarare halkade med trasiga fötter mot rece.
Men hittade lite fine grejer!





Kommentarer
Postat av: Freja

ohmygash! fick precis en crush på din skjorta!!!

2010-12-27 @ 20:29:06
URL: http://frejajohansson.blogg.se/
Postat av: SÄNDRA

Grym header!! :D

2010-12-27 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0