Hos Anki

Kände att det var dags att logga in här igen.
Sitter just nu och pluggar. Har MASSOR att göra och jag får småpanik när jag inte kommer på om jag har glömt någon läxa eller om jag har allt här. Men det lär ju märkas.

Annars händer det inte mycket. Har inhandlat lite julklappar i veckan och igår var några tjejer hemma hos Anki och hade det trevligt. Jag mitt smartas tappade plånboken på väg från Ica och märkte inte det för ens vi kommit in till Anki. Så det var bara att springa tillbaka och leta. Den låg så fint MITT PÅ GÅNGVÄGEN! Då vart jag lite rädd för mig själv vill jag lova...

Bilder från igår:




Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp på facebook niggah!

2010-12-05 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0