Let the sun illuminate the words that you could not find

Den fruktade måndagen vart inte så himla dålig trotts allt. Hade två lektioner och åkte sedan hem vid 13.00.
Inte så tokigt! Senare på eftermiddagen så åkte jag ner till stan för att träffa Pernilla en sväng. Vi skulle gå och tanka mitt busskort men när vi väl va där inne så märkte jag att jag hade glömt busskortet hemma! Så då sprack den planen. Sen gick vi och åt på Steves. Gott som alltid. Sen vid 18.00 så åkte Pernilla åt sitt håll och jag åt mitt.

När jag gick av bussen så fick jag en stor lust att gå ut och gå så jag gick en runda. Riktigt skönt och med musiken vrålande i öronen kunde det inte bli bättre! Gick och kollade på där jag gick i skolan när jag va liten och där jag bodde innan. Minnen säger jag bara. Fick nästan en klump i halsen. Det kändes ganska jobbigt att tänka på allt det. Hur allt har förändrats. Hur många man kände men som inte kommer ihåg en nu.. Hur mycket lättare allt va när man va 6-7 år. 

Kom hem för inte så länge sen nu. Jag kollade på klockan och såg att jag varit ute och gått i ca 45 min! Bra av mig.

Nu måste jag göra svenska orden sen ska jag bara slappa resten av kvällen! Puss


Kommentarer
Postat av: mathilda

Svar: Klart! :D du blir första nagel-testperson sen ;) <3

2009-09-14 @ 21:21:34
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: emmas

ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG HOS MIG!! :)

2009-09-15 @ 17:30:47
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: emmas

ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG HOS MIG!! :)

2009-09-15 @ 17:30:48
URL: http://emmaasollert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0