hönaa

Onsdagar känns alltid ganska så bra. Dagen innebär en kort skoldag och så är det mitten av veckan. Så nu är det bara hälften kvar.
Dagen börja med teknik. Vi byggde klart broarna och sen fick vi reda på provresultaten. Jag fick bara G men jag ska jobba upp mig i teknik! Sen håltimme, matte som va kul men somvanligt så fick jag inte så mycket gjort. Andres undrade hur många gånger jag hade varit sjuk efter som jag hamnat efter så himmla mycket. Heheh pinsamt att säga att jag bara varit borta från en mattelektion.
Sen hade vi tyska och jag gjorde tyskaprover som gick pissdåligt! IG på det.
Sen lunch svenska i 20 min och sen heeeem!

När jag kom hem så såg jag till min stora besvikelse att någon va hemma..
Jag upptäkte också att jag inte hade ett enda klädesplagg i min garderob?! Då mamma efter att jag åkt till skolan tydligen hade slängt alla mina kläder jag äger i tvätten. Så vafasen ska jag ha på mig nu?

Aja ska snart åka till pillis där även malin är!:) pussss



HÄRMAPA jag vet
Jag läste på din bdb pillan och hitta hur man gjorde såna hära, jag fatta inte heller innan. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0