Studiedag

Har inte uppdaterat mig på ett tag nu. Men det har inte hänt allt för mycket. Men kör en kort genomgång.
 
Söndag; vare match som gällde. Vi van! Helt otroligt så nu ligger vi inte sist i serien, det känns bra göre!

Måndag; vanlig dag tills 12.30 då alla nior skulle lära sig dansa. jag tyckte inte det va så kul. Har ingen rytm i kroppen. Sen hem och sova. Fick sjukt ont i huvudet.

Tisdag; STUDIEDAG! Härligt. Åkte in till Ikano men Mathilda. Köpte inget för jag hade inte så mycket pengar kvar. Men sen när jag skulle ta ut lite pengar så stig det på mitt saldo att jag hade 1230 kr! Någon måste ha lagt in på fel konto. Inte för det gör mig nått. Sen åt vi på Chili. Gott! Sen mötte vi Anki som va där med Erik. Sen Gick vi lite till. Sen typ vid 16.40 så åkte vi hem och sen träffa vi Malin. Vi snacka lite om va vi ska ha på oss imorn. JAG HAR INTE EN ANING :O Men det löser väll sig. Nu måste jag plugga teknik som vi har prov på imorn och jag har inte pluggat något. Bra Paulina!

(Mobilkameran, därav dålig kvalite på bilderna)

Mathilda<3

Ett par sjukt fula skor från Eurosko!  Vanliga skor med skafft på? Va är det för påhitt?!


Kommentarer
Postat av: emma

tack paulina:D fin bloggen har blivit!

2009-03-08 @ 12:09:28
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0