Spex Foto

Idag var det dags för spex fotot. Vi hade tema 80-tal men det va typ inga killar som va me på det. Tråkigt av dom! Men det blev ett kort iallafall. Kanske inte det roligaste. Malin och Ulrika va sjuka idag, otur men krya på er! Dagen har rullat på rätt bra tycker jag. Alla va på bra humör tror jag och när klassen är på bra humör så är den ganska härlig faktiskt! Sen åkte jag hem och sov, duscha och sen har det inte hänt mycket mer. Ska nog fortsätta med att inte göra någonting. Imorgon är det kort dag. Sen har jag utvecklingssamtal på kvällen. UUUUSSCHHH! jag vill verkligen inte. Känner på mig att jag inte kommer få så mycket bra kritik. Men pusss på er!



hej du glade ta en spade och gräv ner dig så slipper vi se dig!
Jag ser ju måttligt glad ut?!


Kommentarer
Postat av: pernilla

tack sötnos<3

2009-03-25 @ 13:11:32
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0