Nästan Vår



Dagen började med sovmorgon till 9.40! Så himla skönt. Plus att när man vakna för andra gången (första gången vakna jag av att min bror kom in i mitt rum och skulle ta min plattång och börja riva i min låda så jag vakna) så fick man solen i ögonen. Riktigt härligt vare! Det va ju ett bra tag sen som solen lyste känns det som. Sen gjorde jag mig iordning och åkte till skolan.
Där va allt som vanligt. Vi planera lite inför fredag. Sen åkte jag hem. Drack en sjukt god varm kopp oboy! Sen drog jag ut moppen och åkte till Anki. Första gången jag åker på den i år! Lite kallt vare dock. Vi snacka lite och vänta på Malin som va på ikano och shoppa loss. Sen kom hon efter en jädra stund. Vi snacka lite och prova kläder sen åkte jag hem och det va jättemörkt, jätte kallt och jätte läskigt! Kom hem med förfrusna fingrar och illröda lår. Fint.

Sen har jag bara suttit här och städat rummet har jag me gjort. BEHÖVLIGT vill jag lova! Så nu är det så fint och rent här. Härligt. Det har varit en bra dag med andra ord.

Men kom just på att jag glömde äta kvällsmat, det knorrar lite i magen. Men ska sova nu pusss


Kommentarer
Postat av: frida

svar; det är du som är söt paulina! :)

2009-03-17 @ 07:57:12
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0