does that make me crazy

My heroes had the hart
To lose their lives on a limb
And all I remember
Is thinking, I whant to be like them




Torsdag åkte jag, Pernilla, Angelica och Isabelle in till stan för att hitta en present till Malin som fyllde år. Vid kl 18.00 så gick vi och åt på Mc Donalds. Riktigt gott måste jag säga att det va. Men det vart lite pinsamt i kassan för när jag skulle betala så tog jag fram mitt bankkort som är gult. Då fråga han i kassan om jag ville ha rabat?
jag; vaa?
han: jah rabat på plusmenyn.
jag; rabat?
han; men vill du ha det?
jag; nae det är lugnt.
han; men det blir billigare så.
Jag; aha okej men då kan jag vell ta det då.

Sen när jag ska dra kortet så säger han; aha jag trodde du hade ett medlemskort på Mc Donalds. Men nu får du rabat endå. haha. Smart kille det där!

Sen efter att vi hade ätit så gick vi ner till Gallerian Leo där det va nån speciell kväll så när vi kom in på Vila så fick vi cider och saltapinnar. Star Pilot va även där och Sarah Don Finer. Men vi såg bara på Star Pilots. Hitta även en present till Malin.

Fredag så va det först skola. Sen hem efter mycket om och men. Göra mig iordning och sen åka ner till lokalen där Malin hade sin fest. Vi tjejer kom dit lite innan och åt en sjukt god kladdkaka med grädde och jordgubbar! MUMMS! Sen efter ett bra tag så kom det folk. Jag tyckte kvällen va kul tills Den där jävla vicevärden kom in och förstörde allt och börja skrika. Skulle fan ha klappat till honom! Om jag hade vågat..:P Så kvällen sluta med att Malin, jag, Danne, Wester, Frida; Marre och några till stog och moppa golven och plocka upp allt som låg runt omkring. Sen åkte jag hem till Malin och sov där. Massa prat blev det. Bra är du gumman!
Sen åkte jag hem idag. Huvudverken ligger i och inga huvudverkstabletter har vi heller. Stackars mig..!


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken härlig bild! :D <3

2009-03-28 @ 18:11:10
URL: http://strawberrymark.blogg.se/
Postat av: pernilla

hahah paulina har medlemskort på MC XD <3

2009-03-29 @ 18:50:45
URL: http://andrajuni.blogg.se/
Postat av: lina

Hejsan!

Vill du ha fler besökare till din blogg? Vill du har mer uppmärksamhet?

Vill du bli veckans blogg? .klicka då in på min sida och anmäl dig !

Du har "bara" till klockan 10 idag på dig ! så skynda dig. kram

2009-03-30 @ 18:46:55
URL: http://linagrunden.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: du är söt pau :)<3

2009-03-31 @ 21:03:00
URL: http://maryangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0