God morgon

Vakna för typ 30 minuter sen av att min mamma står i badrummet och sjunger och med dörren vidöppen och för er som inte vet så har jag rummet precis brevid badrummet så jag hör ju rätt bra in även fast att min dörr är stängd. Sen börja hon skrikprata med pappa och sen så drog hon igång dammsugaren... och slet upp min dörr. Så det var bara att gå upp.

Ska göra mig iordning nu och sen ska vi åka och kolla på tapeter i mitt och Richards rum. ÄNTLIGEN! Mitt rum ser förjävligt ut just nu, inte bara för att det är stökigt utan för att jag har orangegula tapeter!

aae nu måste jag gå och rädda min mobilladdare för min katt har börjat med att bita på alla sladdar hon hittar. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0