Förr va bättre

Känner att jag gör lite som alla andra här nu med att lägga upp masser bilder på en som liten men när jag såg på endels bloggar & bilddagböcker så började jag me kolla igenom lite av dom bilderna jag hade och så hitta jag endel roliga bilder. Har även väldigt tråkigt så varför inte? Kände att jag ville dela med mig av min barndom till omgivningen


kolla mitt öra! haha

hahahah rädd?

är upphängd i dörren, fråga inte varför för det vet jag inte

min första cykelhjälm

jag verkligen gillar den här bilden!




Somrarna i sommarstugan. Fanns inget bättre då!

Svampmössa!

Kommentarer
Postat av: Ida

GUD BILKEN LITEN SÖÖÖTTIIISS :D<3

2009-03-14 @ 13:16:12
Postat av: matilda

hahah shit vad gulliga bilder dromme :D

2009-03-15 @ 00:18:25
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: jenny

gud vilken sötis paulina :)

2009-03-17 @ 19:15:29
Postat av: paulina

Taack jenny! :D

2009-03-17 @ 21:09:15
URL: http://femtondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0