älskade vårväder

Nu är det verkligen vår. Solen skiner och snön är nästan borta. Man kan inte vara annat än glad! Gagen börja som vanligt med skolan. Gick till 13.00 och sen åkte jag, Anki och Malin in till stan för att hitta en present till Johanna. Vi gick neråt och passerade en bänk dör det satt tre killar på. Då vare någon av dom som sa Katy Perry till mig och det läskiga va att innan på dagen så hade vi i klassen snackat om vilket tema vi skulle ha på temafotot som ska tas på måndag. Då sa Anki att jag liknade Katy Perry lite. Hel läskigt! Vi gick en stund och köpte lite till Johanna. Sen gick vi och åt en cheesburgare och en Mc Flurry!! MUMMA. Sen gick vi lite till och jag köpte även ett hippiband och tre par trosor. Sen åkte jag hem. Nu har jag kommit ur duschen och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0