21:39

Två inlägg på en dag. Bloggaren vettni! Åkte ju som sagt till Pernilla. Mamma skulle ta pappas bil för hennes är på lagning. Så kommer vi till en lutande sväng och så va vi tvungna att stanna. Sen skulle mamma gasa och hela bilden bara glider mot diket, Jag trodde vi skulle välta eller nått och fick fan panik. Sen fick jag putta på och så gjorde vi ett till försök och bilden gled ennu mer. Tänkte att det här blir väll min sista bilresa, dramatiskt jag vet men fan va ont i magen jag fick. men vi kom där ifrån efter ett tag. satt och spände mig hela vägen.

Kom hem till Pernilla där Malin och hon satt/stog vid datorn. Vi snacka lite och Malin prova kläder sen åkte hon. Vi satt lite till vid datorn och sen bestämde vi oss för att baka scones! Efter ett par mycket konstiga recept hitta vi ett som lät bra. Dom vart lagom klara till semestersvenskar. Riktigt goda vart sconesen måste jag tillägga!!  Sen åkte jag hem, det vart en mysig eftermidda! puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0