You are killing me from the inside and out

Tisdagen och nästan hela onsdagen spenderades i Pernillas sommrstuga. Där vi fiska, sola, bada och hade det allmänt trevligt och mysigt. Jag va jätte nära på att få en fisk för första gången i mitt liv men så klart så har jag ju inte den turen. Pernilla fick två abborrar. När jag såg va man skulle göra med fisken så ville jag inte ha någon fisk längre...
Men vädret va/är helt underbart så det har varit helt perfekt att vara där ute.











Idag; Åkte jag och Pernilla till Båtbryggorna och sola. Vi va inte där länge för Pernilla kunde inte ligga stilla så vi åkte ner till Ciao Ciao och åt pizza med Malin som arbetat ute på deras baksida. Duktig hon är!
Sen åkte jag och Pernilla upp till Båtbryggorna igen, den här gången lite längre. Vi sola och bada.
Kanske 40 minuter senare bestämde vi oss för att åka till ikano. Så det gjorde vi. Pernilla kollade fel på bussen som vanligt så vi fick gå från henne till Ljungsbro. Sen väl inne gick vi och kolla på rean. Det fanns inget specielt på rean. det lilla som fanns va bara kvar i XL. Men jag kom hem med ett par jeans-kortbyxer. Fina tyckte jag. En Mc.Flurry han vi så klart med.
Sen åkte vi hem och när Pernilla ska gå av bussen så ramlar hon i trappan. Hon börjar vifta med armarna och skrek till. Fötterna vek sig som gelé och jag skrattade så jag fick kramper i magen. Jag låg ute på vägen, så mycket skratta jag!
Det va lätt dagens bästa
!
Efter den incidenten åkte vi hem till Pernilla för att sedan åka till Malin och hjälpa henne packa lite efter som hon ska till Frankrike på Lördag och vara borta i en vecka. Då är det mycket man måste tänka på vill jag lova. Packandet gick inte så bra så vi gick ut och mötte bella. Någon timme där efter åkte vi hem.



Kommentarer
Postat av: emma

vilka sötnosar!

2009-07-01 @ 15:42:55
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0