varamon

Som ni säkert redan har läst så åkte Mathilda, Bella, Pernilla, Anki och jag till Varamon liksom alla andra i Ljungsbro också gjorde.
Riktigt varmt och skönt var det. Synd bara att det va krampkallt i vattnet. Men det blev några "kärringdopp" i alla fall.
Vi åkte hem ungefär vid 4 tror jag. Så galet trött vart  jag på bussen. Pernilla tyckte det va kul men hon va lika sömnig hon!
Sen när vi kom hem så åkte jag och Pernilla och tog ett dopp i kanalen.
Nu har jag bara tagit det lugnt för en gångs skull. Kollat på tv, vart ute och sprungit, tagit en lååång kall dusch.






Kommentarer
Postat av: emma

myyysiga bilder!

2009-07-08 @ 12:51:34
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0