sometimes I youst wanna hide `cause it´s you I miss

En fågel har viskat i mitt öra om att det ska bli fint väder imorgon. BRAA för jag behöver all solbränna jag kan få! Jag börjar likna ett lik nu..Känner mig som ett me!

Åkte till Malin nu på kvällen. Vi visade upp våra fotbolls *host* talanger *host*. Sen kort efter kom även Cornelia och Hanna ner och kort där efter kom även Bella och Pernilla. Det vart inte så mycket av fotbolls spelandet. Vi gjorde allt annat istället. Kom hem för ungefär 45 min nu. Har myggbett över hela ryggen? Å då hade jag massort tröjor på mig.
Dom satarna gnager sig förbi allt! 
Nej men ska väll lägga mig och kolla på en film eller något nu. Puss


Kommentarer
Postat av: pernilla

sv: hahah, snarare ett stolpskott ;)<3

2009-06-26 @ 00:33:37
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0