how many roads must a man have to walk?

Helt sjukt, jag har varit uppe sen 9.40. Utan att någon har dragit upp mig! Ioförsig så vaknade jag av att en jävla geting höll på att surra som en tok i mitt fönster så jag inte kunde somna om, men jag gick upp självmant i alla fall.
 
Igår va Anki, Pernilla och jag på ute-bion. Det va väll sådär igår, både Pernilla och jag mådde dåligt, ont i huvudet, mådde illa, ont i magen o aa ni hör hur det va! Sen när jag kom hem så mådde jag ännu värre, trodde jag skulle spy och mitt huvud höll på att trilla av typ, i varje fall ena halvan av det. Men NU ska jag sluta att klaga. Det va lite om igår, nu mina vänner ska jag hoppa in i en varm dusch. Seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0