för en lång, lång tid

Gårdagen började med att jag åkte till Pernilla. Jag skulle hjälpa henne packa. Fick en liten shock först när jag såg vad hon skulle ha med sig och att hon skulle försöka få ner allt i en väska. Men när vi gått igenom packlistan några gånger och tagit bort lite av det som låg framme så fick hon ner allt i två väskor. Vi han även åka in till Tornby för att köpa det sista som saknades i väskan. Sen vid 7 åkte jag hem och gjorde mig iordning och sen åkte jag till Pernilla igen och kort där efter så gick vi ner till Ljungsbro. Vi rushade ner till bussen och sen när vi kommer fram så kommer Malin och Frej åkandes i en bil. Latisar haha! Sen tog vi bussen in till Stan och satte vid utebion. Lite kallt men det va bra. Åkte hem med Malins mamma sen.


Nu ska jag göra mig iordning och sen åka till Malin! so long!


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha Pernilla och packning asso .. (y) :D <3

2009-07-30 @ 14:17:43
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0