tss..

Idag har jah spenderat min dag med först Mathilda och Bella. Vi planerade lite för imorgon då vi ska till Vadstena där diggiloo är. Vi gick ut och satte oss i åskan. Sen gick vi ner och köppte naturgodis och sen gick vi hem till Mathilda men först plockade vi upp Malin på vägen. Sen gick jag med moppen till Malin och då kör det förbi några och dom börjar skratta åt mig. I oförsig så skratta jag åt mig själv med för det måste ha sett lustigt ut. Man får vell bjuda på sig själv. 
Sen åkte Bella hem och då gick Malin och jag och satte oss och pratade. Sen åkte jag hem i full utstyrsel. Tack min älskade Malin!<3

Men nu måste jag bara säga att det är nått som låter i mitt rum..! Men jag vågar inte kolla vad det är. Det kanske är monstrena som bor under min säng? Spooki! 

Nae nu ska jag ta och sova. Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0