BILDBOMB

Håller just nu på att packa. Inte min grej om man säger så. Men nu har jag nästan packat ner allt och stängde nyss min väska (med våld). Den är smockad ska jag be och få tala om. Men kom snabbt på när jag hade stängt väskan att jag hade packat ner alla kläder. Alltså även dom jag ska ha på mig när jag ska åka...BRA! Får vell bryta mig in i väskan senare. Men annars är läget under kontroll tror jag. Har fortfarande ett par byxer i tvättmaskinen men det är nog det sissta.

I förrgår så va Mathilda, Bella & jag på Diggiloo. Vädret va väll sisådär. Jag hade två stora vattenpölar i skorna så jag är förkyld nu. Hmm.. Men under själva konserten va det uppehåll. Vi satt ganska långt bak från början men efter pausen så fick vi sitta längre fram och såg då mycket bättre. Sen fick en glad Mathilda sina autografer, kort och en kram. En lycklig Mathilda kan jag lova! Bra dag i allafall! Tack tjejer :)<3
 Lite bilder nu då, det är ingen superkvalite på bilderna efter som vi satt ganska långt bak:



när vi satte oss va det inget vatten alls här. När vi gick så va det nästan en
liten damm runt oss.

Isabelle, Mathilda, Paulina




En glad Mathilda

alla atristerna

ola

Brolle

ola, arja, mojje

jesika



tomas petersson "carolina afugglas"


Tomas Petersson "Marlena Erman"

Tingeling

Tomas Petersson " Rysk Beauti Queen"

Bränn Bh:n




Kommentarer
Postat av: mathilda

bästa dagen på länge! <3

2009-07-11 @ 01:45:27
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0