Rebuilding your house after the bombs took them away

VART TOG SOMMAREN VÄGEN? Är rätt så trött på regn och mulen himmel! Min solbränna är snart ett minne blott och det är jag sjukt ledsen över. Ska man behöva sola solarium för att få någon färg på kroppen?
 
Igår så åkte jag och Pernilla till Curre. Vi fick fina paraply drinkar när vi kom. Lyx! Vi satt ute i solen som för en gångs skull va framme ett tag. Sen åkte Pernilla på träning. Curre och jag målade naglarna, då Eric och Peter går förbi så hälsade på dom. Sen vid 6 åkte jag hem och gjorde mig iordning för att sedan åka ner i regnet till Anki. Jag Pernilla och Anki åkte på bio. Harry Potter och halvblods prinsen. Innan åt vi på Hakepi. Mumma. Sen efter att ha stått i kö i 20 år så började filmen. Vi åkte hem efter 12 någon gång.
 
Idag så åkte jag till Malin. Vi va ute i regnet och snacka o sen åt hon och jag snyltade på deras efterrätt. Mumma! (Dålig stil av mig!) Sen experimentera Malin med mitt hår och sen åkte jag hem för hon skulle på träning.
Va ute och sprang nu på kvällen. Det blir en lugn kväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0