hold me close or let me go



Sitter här och huttrar som en frusen kamel. Kom hem för inte så lång stund sen. Det är inte speciellt varmt ute ska jag säga er!

Dagen vart ändrad igen.., men åkte till Pernilla runt kl 2. Vi solade när solen tittade fram. Sen åkte hon på träning, då åkte jag till Malin där vi gick ut och snacka. Kort efter gick vi först till Mathilda.F för att sedan gå till Mathilda.C. Sen gick vi bort till skolan ungefär då vi bestämmer att vi ska åka till Berg och ta en glass. Så då går vi tillbaka till Mathilda.F för att sedan gå till Mathilda.C igen för att hämta cyklar och pengar. Sen åkte vi till Cornelia där vi mötte upp Bella på vägen.
Så vi cyklade till Jenny´s och tog en glass och satt och prata. Mysigt!
Sen åkte vi tillbaka till Brunnby där vi fick sällskap av Pernilla. Vi cyklade omkring lite. Vi träffade på Emma och sen lite senare Jenny och Frida. Trevligt att träffa på dom! :) Sen åkte alla hem.

Nu ska jag göra mig iordning och sen krypa ner i min säg och kolla på film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0