fult att ljuga

Fredagen; åskade det som bara fan rent ut sagt. Sen på kvällen åkte Pernilla, Bella, Angelica, Mathilda.F, Curre, Mathilda.C och jag in till stan och åt på Steves. Riktigt gott och mysigt! Sen gick vi ner till McD och tog en glass.
Sen tog vi bussen hem och sen gick/åkte vi till Mathilda.F där vi spelade spel. Mysig dag tack för det<3

Idag; Vart det en lugn dag. Va ute och sprang med pappa på eftermiddagen och sen efter att ha duschat och allt det åkte jag till en saknad Malin som kommit hem från Frankrike. Vi snacka och jag fick se bilder från resan. Då önskade man att man hade följt med för dom hade haft det riktigt roligt! Sen åkte jag ifrån en TRÖTT Malin.

På Onsdag blir det Diggilo med Mathilda och Curre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0