allt roligt har ett slut

Träning 10.30 i sporthallen idag. Utelöp och sen vanlig träning. Träningen gick bra tyckte jag. Vi va inte så jätte många som kom men det va roligt. Sen efter träningen gjorde jag mig iordning och sen åkte Pernilla, Cornelia och jag in till ikano. Vi åt på ett fullsmockat Chilli som va sjuk gott! Sen gick vi ett bra tag. Curre köpte en kofta, smink, naglar. Pernilla köpte en tröja och ett par örhängen och jag köpte ett par klackskor som jag tycker är assnygga men som jag ska lämna tillbaka och så ska jag istället köpa ett par Reebok skor. Vill ha båda men man kan ju inte få allt. Plus att Reebok skorna är lite lämpligare att ha så här års. Jag kan ju köpa klackskorna nästa gång jag får råd då det förhoppningsvis är lite varmare ute. Men sen gick vi och tog en mc flurry på McD. MMMM!
Där efter åkte vi hem till Curre som skulle packa lite saker efter som hon skulle sova hos Pilvis. Vi gick igenom Curres garderob och rum när vi endå var där och fyfan va vi garva! Helt sjukt. Sen så fick Pernilla med sig tre tröjor där ifrån. Två som hon fick och en som hon skulle låna.
Vi åkte hem till Pillis och sen kom min mamma och förstöde min dag. Japp så nu sitter jag här.
Imorn ska jag spela match på kvällen i Åby mot några som jag inte kommer ihåg va dom heter. Hoppas på en vinst den här gången då? hehe
Men godnatt. Puss


det är dom här jag ska byta till fast i svart.


Kommentarer
Postat av: Nicke

Hultic

2009-03-05 @ 20:08:38
Postat av: paulina

okej :)

2009-03-06 @ 13:18:07
URL: http://femtondemaj.blogg.se/
Postat av: Nicke

mm :)

2009-03-07 @ 00:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0