stolpskott

Ikano med Malin efter skolan. Skulle köpa present till Anki och sen så skulle Malin fixa lite andra saker me. Bland annat en klänning och skor. Klännings biten ska vi inte gå in på hahaha men det va sjukt kul! För mig vill säga. Sen efter några timmar så gick vi till skopunkten och kollade skor. Hitta massor snyggt jag vill ha. Speciellt ett par som jag blev kär i!

Sen åt vi på McD och sen tog vi bussen hem. Men smarta som bara vi kan vara så går vi av vid Ljungsbro när den går förbi Brunnby. Haha!

Nu är jag hemma och är verkligen jätte trött för en gångs skull. Men det går nog över snart. Så ska ta på mig mjukis kläder och sen ska jag kolla på en film.  puss


Skorna!



Hitta även en fin klänning på Gina.

Kommentarer
Postat av: sofie

tack fast är mer sötnos :) !

2009-04-18 @ 01:37:47
URL: http://mankee.blogg.se/
Postat av: mathilda

jättefint! både klänningen & skorna(: <3

2009-04-19 @ 12:55:06
URL: http://matiildaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0