The golden age

Vilken sketen liten fredag det vart då.

Har haft lite otur under dagen och mitt humör sjönk som en stor sten i en sjö.
Fick dock MVG (tillslut) på mitt svenska prov, tack.
Ah men det är väl ungefär det som gick vägen för mig idag.

Hade körlektion och det var där jag blev sur. Kommer fan få cykla resten av mitt liv, cykla till Stockholms Arlanda när vi tjejer kommer iväg mot utlandet. Kan skjutsa någon på pakethållaren, bra!
Skämt åt sido..

Har nu proppat mobilen full med bra musik som jag kan leva på ett tag.

Nu tänkte jag att jag skulle lägga upp bilderna från Ankis 18års middag för att liva upp detta inlägg:













Vet att det är en salig blandning mellan suddiga, mörka, gula och normala bilder men har inte orkat redigera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0