Hon är hela 18 vårar

Idag har Paulina haft en jätte bra/kul dag i Ullared..och shoppat..och shoppat med familjen Lindh.
Riktigt trevligt och just nu har jag lagt ut allt jag köpt på golvet för att beskåda mina kap.
Men är så jävla trött rent ut sagt så jag orkar inte plocka ihop det igen...det får ligga tills imorn!
(som allt annat i mitt rum 8-))

Sen fyller ju min lilla Anka år idag, har sagt grattis över hela internett och på sms! hej!
Imorn får det bli in real life!
Men jaa Grattis igeeeeen föfen!♥ 




hahaha från början av nian tror jag?
Mööös


Kommentarer
Postat av: ankan

haha den sista bilden har jag aldrig skådat förut :o

MEN TACK PAULO <33

2011-04-20 @ 18:02:57
URL: http://maryangelica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0