11/6-10

Som sagt, slutade skolan igår.
Jag och freja gick från rece till Ljunkan och det kom glada, blöta och fulla studenter från alla håll.
När vi kom in på skolan så möttes vi av ännu mer studenter som skrek, "vart är mössorna!".
Som avslutning så gick hela skolan till gamla ishallen där ettorna och tvåorna satt på
läktaren och treorna va nere i rinken.
Man ville bara springa ner till som och skrika och dansa! Men två år kvar tills dess.
Avslutningen var som en konsert, det va livemusik och strålkastare mm. Eleverna och de övriga som
uppträdde va jätte duktiga.




Efter det åkte Anki, Curre och jag till katedral för att kolla på när de sprang ut.
Vi stanade även för att kolla på alla flak som åkte förbi, även då önskade man att man själv fick stå där uppe.
Fast när jag tar studenten ska det vara fint väder, det har jag bestämt redan nu (he he).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0