I woke up this morning, feling closer then ever to GUD

Det är måndag, en ny vecka börjar men just denna vecka känns bra. Ledig torsdag, fredag vilket jag lever för just nu. Annars då, dagen började med iv-val som vi körde någon låt (kommer inte ihåg va den heter) men den va fan inte lätt att sjunga till! Lät som en död skata satt och skrek i halsen. Efter det hade vi Maggish, henke penke och sist matte b. Gick en runda på stan och...jag måste bekänna/bikta  mig "för o fader jag har syndat" sitter bara och väntar på att en röst ska säga "jag förlåter dig mitt barn för det var ju till ett gott ändamål" men det är rätt tyst runt omkring mig för tillfället. (för er som inte fattar så har jag shoppat och inte börjat droga..)
Han även med gymmet en snabbis innan momsi kom och hämtade mig.

Nu är det snart halv åtta hos mig, bästa, sen måste jag göra klart samhällsuppgiften och skriva om en dum mässa. blöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0