tillsammans kan vi allt

Årets varmaste dag har haft sina stunder kan man ju säga.
Dagen började toppen med att jag vaknade skapligt och satte mig med en skål smultron och mjölk.
Där efter smörjde jag in mig och cyklade iväg i god tid till bussen. SJUKT varmt var det så jag cyklade sakta men kom ändå fram på 15 min. Sist jag cykla kom jag fram på 20 och det kändes som att jag cyklade långsammare?
Men kom 30 min för tidigt så gick och ställde mig i skuggan ett tag men blev nästan överkörd så jag ställer mig på vägen vid hållplatsen. Står där och tänker fan vad vaaarmt det är men hellre att jag är här tidigt och slipper stressa. Då var klockan 12.45 (bussen skulle komma 12.54 till mig) och några sekunder senare ringer Pernilla och säger att bussen inte kommit till rece än..Då dog jag ett litet tag! Fyfasen för bussarna! Så jag stod där på vägen i en timme typ. Sen när jag kommer på bussen finns det ingen ac...STÖRSTA SKÄMTET! Allt händer när jag och Pernilla ska iväg! Men efter mycket om och men kom vi fram till varamon och det första vi gjorde var att slänga oss i vattnet!

Men förutom våra bussbekymmer så har dagen varit hur skön som helst. Först solade vi med Mathilda, Bella, Hanna. Senare på eftermiddagen så kom Pernillas kompisar dit, mycket trevligt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0