Solen skiner idag

Härligt med lite sol nu när man har sommarlov och allt. Så eftersom det varit underbart väder ute så fick bloggandet vänta, ingen ide att sitta inne och häcka.

Men båda onsdagen och torsdagen fördrevs i Berg med fina vänner. Har inte blivit så brun på kroppen men ansiktet har blivit lite brunare! Lite närmare mitt mål, mitt mål är att jag ska bli så solbrun i ansiktet så jag kan slänga iväg all foundation och bara gå ut som jag är (utan att skämmas), inget fix och trix. Men har en liten bit på vägen kvar.









Denna dag skulle bli regnig och mulen så jag bestämde igår kväll att jag skulle in till stan med vart der regn? Naae! Va det mulet? Naae!
Men vart en fin dag med fina vänner. Köpte lite grejer och allt på rea, då känns det alltid lite bättre när man vet att man har tjänat lite även fast man bränt pengar. Nu är det bara mina skor och mineralpuder som fattas.


klänning från BikBok

Topp i tvåpack från hm (supersköna!)

Bikini från Cubus

Balconette BH från Lindex

Kommentarer
Postat av: mathilda

görsnygg shopping rätt igenom hörredu!

jag har också funderat på dom där vita topparna, men har

tyckt att dom har sett så små ut! fast iof, då passar

dom jväl kanske mig =D hahaha :p puss <3

2010-06-20 @ 20:49:05
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: mathilda

väl*

2010-06-20 @ 20:49:44
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0