you will not go far but you can always dream

Nu har jag äntligen gjort en ny header..Den är inte så bra men lite bättre och roligare än den förra.

Har inte skrivit på ett tag så vi kör en kort sammanfattning av veckan:

Skola.

Där har vi det!

Nej vars men skolan drog igång i tisdags och idag va första "riktiga" skoldagen. Började med matte B och jag vettitusan hur jag ska klara mig där? Sen hade vi naturkunskap och till sist svenska. Slutade halv tolv och åkte hem med pappa och jag slängde mig på sofflocket ett tag.

Nu ska jag ta tag i mig själv och släpa mig till duschen och kanske fixa te mig lite, kanske behövs.
Ska kolla alla nollor inne i stan ikväll med mina barn. Kan bli kul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0