Virus

Jaa tråkigt men sant, "en snel hest tog et bet" av min dator. Så nu kan jag inte använda den..
Så inga bilder på ett tag nu tills datorn är "hel" igen. Rätt så tråkigt! Men jag la ner lite skäl och energi på en bild här nu bara för att det inte ska bli för ledsamt i detta inlägg, wuhu!



Förövrigt är liver rätt gött just nu! Har fått min lön så är rätt så tät (ett tag i alla fall). Så igår var jag och shoppade loss lite, Freja hängde med ett tag men flickan mådde inget vidare så hon åkte hem sen. Men jag fortsatte min vandring och hittade;
två par leggins, Från H&M med läder på knäna 99;- och ett par med dragkedjor längst ner från vila för 199;- men fick 20% rabatt.
- Två halsdukar, en mossgrön (eller som freja så fint säger "armygrönt") från BikBok för 149;- och en svart från Ginatricot för 99;-.
- En mörkblå jacka (som jag är förjävla nöjd med rent ut sagt) från Monki för 500;-, lite väl dyrt men värt!
- Två baslinnen från BikBok 2 för 99;-
- Foundation (nödvändiga saker det där!)

Aa det var allt! Men är fortfarande på jakt efter höstskor och något stickat mysigt!

Kommentarer
Postat av: Freja

Armygrönt och vanillacolor (y)

2010-08-29 @ 19:36:27
URL: http://frejajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0