höst

Orkar inte skriva ett långt inlägg nu. Vill hälst av allt bara sova! Men nej, måste skriva engelska läxan och göra matte. Inte för att jag kommer ihåg vad mans kulle göra i matten men..

Dagen har både varit bra och jobbig. Har klämt mig i tre dörrar idag. En gång fick jag dörren på armen och jag har fortfarande ont!

Sen så va dagen lång men tjejerna fick den att pasera snabbt!
Åkte bussen med Ankie. Trevligt!

Sen mötte jag Tim och han gick han med mig upp till busshållsplattsen (en hjälte insatts enligt han). Vi stannade där och satt och snacka i det helfina vädret! Efter ett tag satt båda två och skakade som små djur! Haha
Sen efter ett bra tag åkte jag hem i regnet.

Nu sitter jag här och måste skriva klart engelska texten samtidigt som jag har kramper i magen och är trött som en GNU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0