runing and screeming



Helt otroligt! Vi slutade inte halv fyra idag! Utan vid 13.00 så fick vi en uppgift att vi skulle gå ner till stan och göra uppgifter som handlade om den där "marknaden" som är längs gatan. (Kommer inte på vad den heter just nu)
Det va inte så farligt. Sandra, Olivia och jag gick runt och frågade och kollade. Jag matade fåglarna med provsmakerna! Hahah är jag snäll eller är jag snäll?!

Sen när jag kom hem få fick jag pannkakor. Jag tog fram sylten och sockret. Häller på lagom mycket socker och så stoppar jag in en bit i munnen...
Då visade sig det att jag hade hällt på salt på pannkakorna! Det smaka inte gott alls vill jag lova! Så jag fick slänga dom..

Nu har jag ont i huvudet och är snorig. Hoppas jag inte blir sjuk nu till helgen för då skulle jag bli så jävla sur rent ut sagt! Såå nu har jag uppdaterat mig lite. Ha en bra kväll för det ska jag ha! Tschüss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du matade fåglarna med döstark salami och uschstinkande skinka :D de överlever säkert (not) ;)<3

2009-09-18 @ 16:56:56
Postat av: sandra

glömde ju skriva att det var från mig?! :O

Så nu fick du en till :d

2009-09-18 @ 16:57:31
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0