no one else

Denna helgen har varit helt suverän! Fredags va det fest i hos Jesica. Jag Curre och Ankie åkte dit. Gick lite villse där i början men sen kom vi fram. Det va riktigt trevligt! Sen sov jag hos Curre.

Vaknade upp vid 11 tiden på lördagen. Trötta och så. En stund senare kom Hanna och då gjorde Curre och jag oss iordning för att åka in och äta på Ming! Längtat efter det typ hela veckan.
Vi åt så vi nästan sprack! Fick tillomed kramp i magen. Sen gick vi lite på stan och sen så åkte vi hem och gick till Mathilda. Där satt vi ett tag och Mathilda och Curre gjorde varandra fina.

Sen gick vi hem till Hanna och sjöng sing star och pratade hela kvällen sen åkte jag hem.

Idag så vaknade jag vid 11 me. Sen tog jag en varm och lång dusch! Riktigt skönt. Sen åkte jag till min välldigt saknade Malin! Vi gick ut i det fina vädret och snackade om det mesta. Underbart! Sen ringde vi till Curre och hon kom ut till oss och vi snacka ennu mer. Sen våldgästade vi Hanna mitt i hennes pluggande. Vi fick nybakat bröd me. Riktigt fint! Sen gick vi hemåt. När jag kom hem fick jag smörgåstårta. Som sagt, helgen kunde inte blivit myckt bättre! Stor puss på det!<3




bääästa!


Kommentarer
Postat av: anna

ååh, jag vill ha en pälsjacka.

söta bilder btw paulina <3

2009-09-21 @ 19:58:57
URL: http://annaes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0