Even if it leads nowhere

Sååå kallt! Jag sitter och nästan skakar så kallt är det..
Det gillar vi inte :(

Skolan va lång men funkade. Sen åkte jag in till stan där jag träffade Hanna och Fanny. Dom hade strosat runt på stan ett litet tag och skulle gå och fika så jag hängde med. Hohoh fy kattsingen va illa man mådde efter det. Alla tre tog varsin stor kladdkaka med grädde till. Uhjuhj inte bra! Sen gick vi vidare och kolla lite, jag hitta lite snyggt jag vill ha men måste spara mina 400kr..Sad.

Nu ska jag ta ett varmt skönt bad sen måste jag skriva ARL. Skulle ha pluggat matten men det råka av en händelse åka med hem till Hannapanna. Lyckat av mig som har prov på onsdag. Är huvudet dumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0